Offline bevételek
Tartalom
Míg az offline hirdetési bevételek csökkennek, az online reklámokból származó bevételek dinamikusan növekednek. Hirdetés Az internetes világ elemzésével foglalkozó Internet Outsider című blogon adatokkal alátámasztott elemzést olvashatunk az offline és az online offline bevételek piac bevételeinek alakulásáról.
Ezek szerint a négy legnagyobb amerikai online médiacég - a Google, a Yahoo, az AOL és az MSN - reklámbevételei második negyedévében 1,3 milliárd dollárral, vagyis 42 százalékkal nőttek. Egy másik számítás is az online média növekedését mutatja.
Az amerikai hirdetési bevételek a vizsgált 19 vállalkozásnál a második negyedévben 13,8 milliárdra nőttek. Az online rész 3 milliárd dollárról 4,2 milliárd dollárra nőtt 23 százalékos részesedésről 30 százalékos részesedésre.
Offline vagy online lesz az idei karácsonyi vásárlási roham?
Az offline rész 9,9 milliárd dollárról 9,6 milliárd dollárra csökkent 77 százalékos részesedésről 70 százalékra. Vagyis egy év alatt az online hirdetési cégek 7 százaléknyi piaci részesedést szereztek.
OfflineTV Reveal Deepest Insecurities
Ami az offline médiát illeti, egyedül a szabadban reklámozó cégek bevétele növekedett 13 százalékkal. A tévés reklámok 1 százalékkal, vagyis 50 millió dollárral csökkentek, a nyomtatott lapok hirdetései 5 százalékkal, vagyis millió dollárral hoztak kevesebbet a konyhára, míg a földi sugárzású rádiók reklámbevételei 7 százalékot, millió dollárt veszítettek.
A részletes elemzés ezen az oldalon tekinthető meg.