Globális kereskedelem
Tartalom
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott A A TNSi által vizsgált 36 ország között idén is szerepelt Magyarország.
Sajnos dicsekvésre nincs sok okunk. Bár a Global e-commerce Globális kereskedelem által közölt egyese részadatok eddig is ismertek voltak, így összegyűjtve, nemzetközi kontextusba helyezve mégis sokkolóan hatnak. Miközben a listavezető Egyesült Államokban az internetezők harmada használja ezt a kereskedelmi csatornát, Magyarországon csak az internetezők 3 százaléka vásárol on-line.
Jegyzet elhelyezéséhez, kérjük, lépjen be! Hivatkozás Kérjük, válassza ki az önnek megfelelő formátumot: Harvard A megállapodások bősége ellenére a természet állapotáért kinyilvánított közös felelősség többnyire nem párosult valóságos tettekkel, mérhető és ellenőrizhető eredményekkel. Az elfogadott kilencven alapvető nemzetközi megállapodás közül mindössze négy járult hozzá a természeti környezet állapotának a javulásához. A természeti környezet állapotához és a feladat nagyságához képest a megállapodások hatása csekély, eredményeik jelentéktelenek.
A sereghajtók között többek közt Indonéziával, Argentínával, Törökországgal és a Fülöp-szigetekkel kerültünk egy csoportba. Hong Kong 33 százalékos "rekordjával" és a 15 százalékos átlaggal szemben a hazai internetezőknek csak 1 százaléka szerez információkat az internetről off-line vásárlás előtt.
Mindez nem feltétlenül az internetezők hibája.
A Dotkom szakértőinek tapasztalatai szerint Magyarországon még nagyon alacsony az internet lehetőségeivel élni képes. A gyenge hazai vásárlási hajlandóság okai közé tartozik az internetezők sajátos demográfiai eloszlása.
- A nemzetközi árukereskedelem alakulása, EU, — Megjegyzés: a külkereskedelmi forgalom az EUon kívüli országokkal bonyolított kereskedelmi forgalmat jelenti.
- Hogyan lehet most befektetni a bitcoinba
- Akár 30 százalékkal is csökkenhet a globális kereskedelem az idén | Világgazdaság
Az internetezők 58 százalékát globális kereskedelem 20 évnél fiatalabbak teszik ki, míg a nemzetközi tapasztalatok szerint az on-line vásárlás iránt leginkább fogékony éves rétegbe mindössze a hazai behálózottak 19 százaléka esik. Az elektronikus kiskereskedelem nálunk várhatóan a közeli hónapokban sem indul gyors fellendülésnek.
Legalábbis erre enged következtetni, hogy a megkérdezett magyar internetezők válaszai alapján a TNSi 0 százalékban állapította meg az e-vásárlásba a közeljövőben belépni szándékozó arányát.
A legnagyobb fejlődés Japánban várható, ahol 41 százalék az on-line vásárlást tervezők aránya. A TNSi tanulmányából ismét szembesülhetőnk a szomorú ténnyel, hogy a magas internetezési költségek, valamint az alacsony kereskedelmi- és vásárlási kultúra miatt Magyarország továbbra is képtelen kilépni az internetes üzlet sereghajtóinak csoportjából.
Az Ön bizalma a mi tőkénk Az mfor. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét.
Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.